زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

مُردادِ داغ ِ دستِ تو

سلام

 

هر وقت که بارون میباره بلا استثنا یاد ترانه ی "پرسه" از کارهای ماندگار سیاوش قمیشی تو آلبوم "بی سرزمین تر از باد" می افتم و اونو زمزمه می کنم.

ترانه ی زیبای یغما گلرویی، آهنگ سازی فوق العاده و صدای ناز حضرت قمیشی و تنظیم بی نظیر اروین عزیز این کار رو واقعا تک کرده.

 

یه شب پاییزی، کنار دریای طوفانی خزر، تو آبان ماه، زیر بارون ...

 

پرسه

 

بارونُ دوس دارم هنوز، چون تو رُ یادم میاره
حس می کنم پیش ِ منی، وقتی که بارون می باره

بارونُ دوس دارم هنوز، بدون ِ چترُ سرپناه!
وقتی که حرفای دلم، جا می گیرن توی یه آه!

شونه به شونه می رفتیم،
منُ تو ، تو جشن ِ بارون
حالا تو نیستیُ خیس ِ،
چشمای منُ خیابون

بارونُ دوست داشتی یه روز، تو خلوت ِ پیاده رو
پرسه ی پاییزی ِ ما، مُرداد ِ داغ ِ دست ِ تو

بارونُ دوس داشتی یه روز، عزیز ِ همپرسه ی من
بیا دوباره پا به پام، تو کوچه ها قدم بزن

شونه به شونه می رفتیم،
من ُ تو، تو جشن ِ بارون
حالا تو نیستیُ خیس ِ،
چشمای منُ خیابون

 

نظرات 3 + ارسال نظر
عطش یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:26 http://noorian.blogsky.com

دوست عزیزم سلام

صلی الله علیک یا صدّیقة الشهیده
یا علی رفتیم بقیع اما چه سود
هر چه گشتم فاطمه آنجا نبود
یا علی قبر پرستویت کجاست؟
آن گل صد برگ خوشبویت کجاست ؟
هرچه باشد من نمک پرورده ام
دل به عشق فاطمه خوش کرده ام.
حج من بی فاطمه بی حاصل است
فاطمه حلال صدها مشکل است
من طواف سنگ کردم دل کجاست؟
راه پیمودم پس منزل کجاست؟
کعبة بی فاطمه مشتی گل است.
قبر زهرا کعبة اهل دل است

1.اى نسیم سحر آرامگه یار کجاست
منزل ‏آن مه عاشق کش عیار کجاست
هرسر موى مرا با تو هزاران ‏کار است
ما کجاییم و ملامتگر بى کار کجاست
ساقى و مطرب و مى،جمله‏ مهیاست ولی
عیش، بى یار مهیا نشود یار کجاست

2.مرد با نفوذ و قدرتمندى را به استاد نشان دادم و گفتم:
هیچ کس جرأت درگیر شدن با او را ندارد.
پرسید: چرا؟
گفتم: زیرا افراد بزرگى از او حمایت مى‏کنند.
استاد گفت: اما تو از درگیر شدن با کسى بترس که هیچ کس را جز خدا براى حمایت ندارد!

3.وبلاگ ما هم باز هم بروز شد اگه قدم رنجه کنی و تشریف بیاری لطف کردی و اگه نظرت رو هم بزرگی رو تموم کردی
به امید دیدار
یاحق

مرسی

محمد رضا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:24

بارون و دوس دارم هنوز ;)

...

عروسک کوکی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:44 http://ninijooneman.blogfa.com

سلام...آپ می کنی خبرم کن.....نوشته هاتو دوست دارم...مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد