زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

میم مثل مادر

 

کاشکی رو طاقچه ی دلت آینه و شمعدون می شدم
تو دشت ابری چشات یه قطره بارون می شدم

کاشکی می شد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بنشونم

لالایی؛ لالایی لالالا

بخواب که می خوام تو چشات ستاره ها مو بشمارم
پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب اگه بد٬ با تو برام دیدنیه
باغ گلای اطلسی٬ با تو برام چیدنیه

مادر ...

کاشکی می شد بهت بگم؛ چقدر صدات رو دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم؛ بغض صدات رو دوست دارم

مادر ...

 

ترانه ی فیلم میم مثل مادر

 

سلام

 

کی می تونه عیدی از این خوشگل تر بهتون بده ؟

این پست از اون هایی بود که خودش اومد ...

 

این فایل صوتی ترانه است که از روی این تیزر ویدئویی پیاده کردم.

تشکر از کاوه دایی زاده ی عزیز که متن این ترانه رو از وبلاگش ور داشتم،

و تشکر از منصور حاج امینی که این تیزر ویدئویی رو به دستم رسوند.

 

بیان زیبایی، زیبا ست ... تکرار زیبایی هم زیبا ست ...

و چه زیبایی بالاتر از مادر داریم، که من بخوام تکرارش کنم ؟

 

مادر، مادر، مادر ...

 

نظرات 21 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 15:11 http://شیدا.ir

چقدر این پست به نظرم آشنا میاد ... (نیش)
قشنگ بود ...

:))

سارا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 00:21 http://www.adamaka.blogsky.com

سلام علی خوبی
خیلی قشنگ بود
من هنوز این فیلموندیدم

مرسی

مونا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 13:02

:) تکرار زیبایی ......
زیباتر از مادر نداریم !

:)

کاوه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 00:23 http://Daeezadeh.Blogsky.com

سلام.

ممنون علی جان از این که از من یاد کردی.
باز هم پیش من بیا...
شاد باشی!

سلام
اتفاقا ۳-۴ روز پیش داشتم دنبال شعر فیلم همنفس می گشتم و دوباره دیدم که شما یه قدم از من جلوتری ...
مرسی

سمفونی تنهایی جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 18:30 http://www.samphony_tanhaee.persianblog.com

مادر سرچشمه زلال آفرینش . مادر دلیل بودن . مادر انگیزه ی جریان آفرینش....
زیبا بود به منم سر بزن

تشکر

... یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:33

سلام..

چه جوری؟؟

میگما من یکم تشکر فراوان دارم..

خیلی وقت بود نیومدم نت..

فعلا این رو داشته باش تا بیام رو فرم..

فعلا
قربونت..

سلام
مرسی
!
؟
چشم
فعلا
همچنین..

احسان یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 22:22

با خوشحالی اومدی ببینی کامنت هفتم رو کی گذاشته ؟ :D

عیب نداره ... پیش میاد دیگه!!! =))

:)
این ۳ تای آخر رو با هم دیدم.
راستش درست وقتی اعصابم خط خطی بود، اومدم نگاه کردم و خیلی احساس خاصی به من دست نداد.
عیب نداره ... پیش میاد دیگه !!!‌ =))

سارا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 http://www.adamaka.blogsky.com

سلام علی
خوبی عزیز
چرا آپ نمیکنی

کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد...

سارا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 http://www.adamaka.blogsky.com


:::::::::::¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$$¶?¶$$$$$$$¶$$$$$$¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶¢¶¶$$$¶$¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$$$¶¶¶$$$¶
¶¢$¶$$$$$¶$$$$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶¶
¶¢¶¶$$$$¶$$¶¶¶¶¶$$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$¶$¶¶$$¶
¶¢$¶¶¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶$¶
¶o¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$¶$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶´´¶¶¶
¶o$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶´´?¶¶¶
¶¢¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶
¶¢$$$$$$$$$$$$$$?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶´´´¶¶$$¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

مرسی

حسین شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 17:22

سلام دات
چرا وبلاگ رو آپ دیت نمی کنی؟

سلام حسین
به زودی ...

احسان سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 23:38

تو آرشیو وبلاگت بهمن ۸۵ رو از دست دادی ... (نیش)

:)

تنها جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:33

سلام
نمی خواین آپ کنین
عکسا رو دیدم بعضی ها خیلی عالی بودن بعضی هام خوب:)
ولی بخش امتیازدهی باز نشد. متسفانه:(

سلام
چرا :) به زودی ...
مرسی.
گفته بودم که هنوز بخش امتیاز دهی و نظرات کار نمی کنه.
تشکر

[ بدون نام ] جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:34

متاسفانه:)

تنها پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:30

خدایش بیامرزد
روحش قرین لطف و رحمت حق باد

الهی آمین.

احسان شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 13:46 http://mah.ehsun.ir

میم مثل ملاقلی‌پور ...

رسول هم رفت ...

At یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 http://www.atye.mihanblog.com

عجب....

؟

سارا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 00:20 http://www.adamaka.blogsky.com

سلام علی
من که اصلا باورم نمی شه ملاقلی پور مرده
تنها کارگردانی که کاراشو دوست داشتم

در مورد کامنتت ممنون اما ما همه ی این چیزها رو می دونیم
اما وقتی اتفاقی بخواد بیفته انگار آدم خنگ می شه
نگرانی منم از همسایه ها بود نه کار اشتباه س یا م یا در بسته

سلام

یکی از دوستان به من اس ام اس.
من فکر کردم از این اس ام اس های الکیه. (برا مسعود کیمیایی موقع ساخت رئیس یه اس ام اس الکی ساخته بودن.)
رفتم ایسنا و سینمای ما رو دیدم. واقعا شوکه شدم ...

:)
واقعا همین طوره.
فیلم به آهستگی مازیار میری رو ببین.
مرسی.

سارا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 00:20 http://www.adamaka.blogsky.com

سلام علی
من که اصلا باورم نمی شه ملاقلی پور مرده
تنها کارگردانی که کاراشو دوست داشتم

در مورد کامنتت ممنون اما ما همه ی این چیزها رو می دونیم
اما وقتی اتفاقی بخواد بیفته انگار آدم خنگ می شه
نگرانی منم از همسایه ها بود نه کار اشتباه س یا م یا در بسته

سلام

یکی از دوستان به من اس ام اس.
من فکر کردم از این اس ام اس های الکیه. (برا مسعود کیمیایی موقع ساخت رئیس یه اس ام اس الکی ساخته بودن.)
رفتم ایسنا و سینمای ما رو دیدم. واقعا شوکه شدم ...

:)
واقعا همین طوره.
فیلم به آهستگی مازیار میری رو ببین.
مرسی.

سارا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 00:21 http://www.adamaka.blogsky.com

سلام علی
من که اصلا باورم نمی شه ملاقلی پور مرده
تنها کارگردانی که کاراشو دوست داشتم

در مورد کامنتت ممنون اما ما همه ی این چیزها رو می دونیم
اما وقتی اتفاقی بخواد بیفته انگار آدم خنگ می شه
نگرانی منم از همسایه ها بود نه کار اشتباه س یا م یا در بسته

سلام

یکی از دوستان به من اس ام اس.
من فکر کردم از این اس ام اس های الکیه. (برا مسعود کیمیایی موقع ساخت رئیس یه اس ام اس الکی ساخته بودن.)
رفتم ایسنا و سینمای ما رو دیدم. واقعا شوکه شدم ...

:)
واقعا همین طوره.
فیلم به آهستگی مازیار میری رو ببین.
مرسی.

سارا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 00:21 http://www.adamaka.blogsky.com

سلام علی
من که اصلا باورم نمی شه ملاقلی پور مرده
تنها کارگردانی که کاراشو دوست داشتم

در مورد کامنتت ممنون اما ما همه ی این چیزها رو می دونیم
اما وقتی اتفاقی بخواد بیفته انگار آدم خنگ می شه
نگرانی منم از همسایه ها بود نه کار اشتباه س یا م یا در بسته

سلام

یکی از دوستان به من اس ام اس.
من فکر کردم از این اس ام اس های الکیه. (برا مسعود کیمیایی موقع ساخت رئیس یه اس ام اس الکی ساخته بودن.)
رفتم ایسنا و سینمای ما رو دیدم. واقعا شوکه شدم ...

:)
واقعا همین طوره.
فیلم به آهستگی مازیار میری رو ببین.
مرسی.

سارا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 00:23

علی شرمنده
کامنت هی ارور می داد منم هی فرستادم دیدم اینهمه کا منت تکراری اومده

خدا بیامرزتش
چه عجب تو یه سر زدی

نه بابا! اتفاقا قشنگ بود. خاطره شد :)
الهی آمین.
فکر نکنم پستی باشه که نخونده باشم یا دیر خونده باشم. ولی این ۵-۶ تا آخری نظر نداده بودم. (که تا حدودی بر می گشت به تنبلی مزمن :)) که ۳ تای آخر رو نظر دادم. (و اون چند تای قبلی رو باز به همان دلیل تنبلی مزمن برنگشتم عقب نظر بدم.)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد