زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

میم مثل مادر

 

کاشکی رو طاقچه ی دلت آینه و شمعدون می شدم
تو دشت ابری چشات یه قطره بارون می شدم

کاشکی می شد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بنشونم

لالایی؛ لالایی لالالا

بخواب که می خوام تو چشات ستاره ها مو بشمارم
پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب اگه بد٬ با تو برام دیدنیه
باغ گلای اطلسی٬ با تو برام چیدنیه

مادر ...

کاشکی می شد بهت بگم؛ چقدر صدات رو دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم؛ بغض صدات رو دوست دارم

مادر ...

 

ترانه ی فیلم میم مثل مادر

 

سلام

 

کی می تونه عیدی از این خوشگل تر بهتون بده ؟

این پست از اون هایی بود که خودش اومد ...

 

این فایل صوتی ترانه است که از روی این تیزر ویدئویی پیاده کردم.

تشکر از کاوه دایی زاده ی عزیز که متن این ترانه رو از وبلاگش ور داشتم،

و تشکر از منصور حاج امینی که این تیزر ویدئویی رو به دستم رسوند.

 

بیان زیبایی، زیبا ست ... تکرار زیبایی هم زیبا ست ...

و چه زیبایی بالاتر از مادر داریم، که من بخوام تکرارش کنم ؟

 

مادر، مادر، مادر ...

 

آقای کیمیایی

 

قسمت هایی از فیلم آقای کیمیایی (فیلمی از امیر قادری) :

 

من که جایی ندارم برم، من یه ستون دارم می رم پشتش قایم می شم.

ولی سی تا آینه دور من چیده شده، که من اصلا؛ چیزی برای مخفی کردن ندارم.

من خیلی گنده باشم، یه تیکه ابرم.

 ...

 

 

 

فایل آنونس فیلم را از اینجا دانلود کنید.

 

منبع : www.cinemaema.com