زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

... نیستان را به آتش می کشانم

 

سلام

روز پدر مبارک.

 

چه کسی خواهد دید مردن ام را بی تو

 

دلم گرفته.

کاش اینجا بودی، با هم حرف می زدیم، درد دل می کردیم. نه! نه! اصلا نمی خواد.

کاش فقط بودی، همین!

 

مامان من چی می خوام ؟ من چی می خوام ؟

 

اه، از حرف تکراری زدن بدم می یاد. من چرا نمی تونم اون چیزی که تو دلم هست رو بنویسم. شدم عین آدمی که هی اوغ می زنه ولی بالا نمی یاره که راحت شه.

 

فراق و وصل تو نامهربان چه خواهد کرد؟

 

امروز دوشنبه است، هی دارم امروز رو با پنجشنبه اشتباه می گیرم.

 

ای تو تنها خوب دنیا ...

 

اون اولا برای تو می نوشتم. به امید این که شاید یه روز اینا رو بخونی، اما این اواخر یادم رفته بود. شاید حرفی برای زدن نداشتم، یا روم نمی شه با یاد تو بنویسم.

 

حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی

 

الان اینجا تنها نشستم. اینقدر به خودم عطر زدم حالم داره بد می شه. اینقدر زیاد زدم که شامه ام داره اشتباه می کنه. فکر می کنه بوی سم هایی که سمپاش ها به درختا می زنن.

 

به تو که فکر می کنم

از همیشه بهترم

وسط غربت آب

صدفی شناورم

 

من هر روز به تو فکر می کنم. همیشه.

نمی دونم تو هم ... اصلا می دونی دوستت دارم ؟

 

زندگی جاری ست ...

یزد پلیمر

 

خیلی جالبه این تبلیغیه که دو روزه داره تلویزیون وسط نرگس پخش می کنه. یزد پلیمر هم برا ما شد.

امسال تو نمایشگاه کتاب هم یه کتابی دیدم به همین نام. ظاهرا ترجمه بود.

این جمله رو خودم ساختم، تعبیری هست من در آوردم. مطمئنم که جایی نشنیده بودمش، نخوندمش، ندیدمش. بر اساس تفکر و عقیده ای که تو ذهن ام بود، اینو نوشتم. البته ظاهرا برداشت اکثر دوستان با اون چیزی که تو ذهن ام هست متفاوته.

 

... من منتظرم.

 

هیچکی عاشقت

اینجور که منم
نبود و نشد

لاف نمیزنم

من از تویی که بد کردی با من
گله میکنم ...

 دل نمی کنم

بی تو نه صدا مونده نه آواز

نه اشک غزل

نه ناله ی ساز

بالی اگه هست

از جنس کوهه

از رنگ خاک و

حسرت پرواز ...

 

نظرات 19 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:30

عیدت مبارک...

مرسی و روز تو هم مبارک :))

... سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:31

تو چرا اسم به این قشنگی رو نمی نویسی!!!!!

چون تو هم اسم به اون قشنگی رو نمی نویسی!!!

... سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:33

منم چهارشنبه سوری دوس دارم..

حالا آتیش سوزی شد یه پی ام بده منم بیام آتیش رو خاموش کنم...

چهارشنبه سوری فیلم اصغر فرهادی

هیلا سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 http://hilana.persianblog.com

اگر میدانستم پست جدید اینقدر غمبار است اصلا درخواست نمیکردم.امید که تو هم عاقبت بخیر بشی

مرسی.
این پست رو برای کسی که دوستش دارم نوشته ام.
واقعا غم انگیزه ؟

... سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 15:06

اشتباه نکن..

من از اول اسم ننوشتم دیگه عادت کردم..

خوب ترک کن.

... سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 15:07

ولی تو مینوشتی...

بله

... سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 15:08

غم انگیز نیستا....

ولی آدم رو داغون میکنه اگه بدونه چی میگی...

من که یه جوری فهمیدمت..

مرسی از دقتت.

احسان چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:51 http://sheyda.ir

وای که تو چقدر خدا می‌نویسی پسر !

جدی می گی یا شوخی می کنی ؟‌

... چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:10

(نیش) فک کنم میخواد مسخرت کنه!!!...

احسان رو میگما..

اشک آدم رو در میاره نوشتت بعد میگه خدا..

خدا که همش دوس داره ما بخندیم..ناراحتمون نمیکنه..
میکنه!
نمیکنه.
میکنه؟
نمیکنه!
آیا؟؟

اصن مگه خدا هم میکنه؟!!!

من که می دونستم (۲ تا نیش)

تنها چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:56

سلام علی عزیز
اگه واسه یکی می نویسی مطمئن باش اونا رو حتما می خونه و فقط باید بفهمه:))
راستی ببخشید یه پست ناخواسته ارسال شده بود که مجبور شدم حذفش کنم و کامنت قشنگ شما هم:((
بازم ببخشید

اون نخونده می فهمه ...

محمد رضا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:33

پیش درآمد:
:o ببین یه روز ما نیومدیم سر بزنیما اعدم همون روز ترکوندی!
***
احساستو درک می کنم ... چون این یه چیزی که تازگی نداره و تو این مملکت همه بهش دچارن ... همه هم درمونشو می دونن اما یه جور سرطان یه جور آفتی افتاده به جوونها تا نتونن مشکلشونو حل کنن!

وقتی تو نیستی گم می شه آفتاب
خاکستر می شه .....

امیدوارم که به آرزوت برسی و اون بیاد تا تو باهاش حرف می زدی و درد دل می کردی!
نه کاش فقط پیشت بود...همین!

این طوری ها هم نیست.
عمرا درکم نمی کنی ... (نیش)
و مشکل من اونجوری نیست که تو فکر می کنی.

احمد چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 http://www.bisaman.blogfa.com/

سلام علی جان

ارغوان شاخه همخون جدا مانده من
آسمان تو چه رنگ است امروز
آفتابی است هوا یا گرفته است هنوز
من در این گوشه که از دنیا بیرون است
آسمانی به سرم نیست از بهاران خبرم نیست
آنچه میبینم دیوار است
آه این سخت سیاه آنچنان نزدیک است
که چو بر میکشم از سینه نفس نفسم را بر می گرداند
ره چنان بسته که پرواز نگه در همین یک قدمی می ماند
کور سویی ز چراغی رنجور قصه پرداز شب ظلمانی است
نفسم میگیرد که هوا هم اینجا زندانی است
هر چه با من اینجاست رنگ رخ باخته است
آفتابی هرگز گوشه چشمی هم بر فراموشی این دخمه نینداخته است
اندرین گوشه خاموش فراموش شده
کز دم سردش هر شمعی خاموش شده
یاد رنگینی در خاطر من گریه می انگیزد
ارغوانم آنجاست
ارغوانم تنهاست ...

بدرود

ارغوانم آنجاست
ارغوانم تنها ست ...

چقدر این شعر قشنگ بود و بجا.

(من دیوانه ی سایه هستم.)

... چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:16

سایه هم دیوونه توهه.. اٍن انگلیسی تا نیش...

من خیلی دوست دارم یه بار سایه رو از نزدیک ببینم.

احسان چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:11 http://sheyda.ir

من (نیش) بلد نیستم بزنم ... :))

وا اون رو هم جدی گفتم ...
خیلی خدا نوشتی !!!

مرسی از لطفت.

مریم چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:21 http://www.maryam789.blogfa.com

زندگی جاری ست ...
چاره ه ای نیست
می گذرد
پس باید بگذریم ...
جاری باشیم و بگذریم ...

یادمان باشد
زندگی جاری ست...

مرسی از لطفتون.

... پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:46

سایه هم دوس داره یه بار تو رو از نزدیک ببینه..

بله ...

هیلا پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:20

علی اقا مثل همیشه ممنون از محبتت ولی تا اطلاع ثانوی پست جدید نیست.یک مشکلی دارم دعا کن حل بشود.

ان شا الله که خیراه ...
اگه کاری هست که ممکنه من بتونم انجام بدم در خدمت ام

... پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 15:14

سوال نپرسیدم که میگی بله..

یکی از اساتید ما (جناب آقای مهدی رسولی - خدا از بزرگی کمشون نکنه ) می گفتن که بیش از ۱۰۰ تا معنی برای بله وجود داره. (که بیشتر اون رو نوع گفتن و ادای بله تعیین می کنه.)

دئنا پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 17:27 http://www.de-ena.blogfa.com

پرواز کردن شهامت می خواد بال و پر بهونست........

قبلش انگیزه و هدف می خواد.

می گه :
بی تو نه صدا مونده نه آواز
نه اشک غزل نه ناله ی ساز
بالی اگه هست از جنس کوهه
از رنگ خاک و حسرت پرواز ...

(البته نکته شما هم خیلی به جا بود و به نظرم در مورد من صادق بود.)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد