زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

دنیا دوستت دارم

(اشتباه نکنید ها! اونی که بالا نوشتم یعنی "یه دنیا دوستت دارم.")

 

سلام

 

نه لب گشایدم از گل، نه دل کشد به نبید

چه بی نشاط بهاری که بی رخ تو رسید

نشان داغ دل ماست لاله‌ای که شکفت

به سوگواری زلف تو این بنفشه دمید

 

- یه خبر دست اول دارم، بمونه آخر می گم :))

 

- تو وبلاگ شمیم (که البته چکش برگشت خورده، اونم توسط غنا، تازه ۲بار هم برگشت خورده. این شخص احتمالا به زودی روانه ی زندان خواهد شد :)) پیش بینی کرده بودم که مکزیک 2-1 ایران رو می بره (که اگه اون اشتباه مبتدیانه کعبی، میرزاپور و رضایی رو نادیده بگیریم، درست از آب در اومد) و پرتغال هم 2-0 برنده می شه.

 

- تجربه ثابت کرده آدم خیلی وقت ها حرف نزنه، اظهار نظر نکنه، بحث نکنه و ... خیلی بهتره. آخه من نمی فهمم چرا باید سری رو که درد نمی کنه دستمال بست ؟ بابا جون ساکت بشین دیگه :(

 

- واقعا متاسفم برای کج سلیقه گی مسئولین سینمایی کشور که "آفساید" فیلم جعفر پناهی هنوز مجوز نمایش نگرفته. ایران از جام جهانی حذف شد و هنوز آفساید در انتظار پروانه نمایش است.

دلم می سوزد برای 7 نفری که عید سال قبل در حادثه ورزشگاه آزادی جان باختند و مسئولین تیم ملی کوچکترین یادی از آنها در جام جهانی نکردند.

 

- من تقریبا امتحان هام تموم شده، (اون هایی که مونده با 2-3 ساعت کلکشون کنده است) 2-3 روزه دارم خوش می گذرونم، فیلم می بینم، کتاب می خونم، فوتبال نگاه می کنم و ...

 

- ظاهرا قراره تابستون بسیار پر ماجرایی داشته باشم. حداقل 4 تا مسافرت خواهم داشت، 3 تا پروژه درسی (که امیدوارم تا مرداد تموم بشن)، برنامه کوه منظم (که قراره با محمد بریم)، 2-3 تا آیتم سنگین که باید یاد بگیرم و ...

 

- اما خبر دست اول؛ الهه خانم وبلاگ نویس شده O:

بله درست متوجه شدید، الهه، خواهر 7 ساله من وبلاگ نویس شد. مطالبش رو می گه من فقط براش تایپ می کنم و بعد می فرستیمش رو وبلاگش. به نظرم کوچولو ترین وبلاگ نویس دنیا ست. اینم آدرس وبلاگش :

http://elahejoon.parsiblog.com/

 

با من از سایه نگو خورشید فردا مال ماست

تو که باورم کنی عشق یه دنیا مال ماست

 

نظرات 13 + ارسال نظر
شاه ترابی یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:05 http://shahtorabi.blogfa.com

سلام
به شما و خانواده ی فرهیخته ی تان تبریک می گویم که چنین خانواده ی فعال و دست به قلمی دارید !
موفق باشید.

علامت تعجب آخرش داره اذیتم می کنه D:

خیلی ممنون. مرسی

دو پرنده یک پرواز یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:57 http://2birds.blogsky.com

///// س ل ا م /////
درود به شما دوست گرامیه من
خوبین شما ؟؟؟ امیدوارم که چنین باشه
اول از هر چیزی ازتون معذرت می خوام که مدت طولانی نبودم و هم ننوشتم و هم اینکه بهتون سر نزدم(جبران می کنم)
بعد از مدتی نسبتا طولانی من
آپ کردم
منتظر حضور گرمتون در کلبه ی کوچیکمون هستم
حرفایی واسه گفتن دارم....
منتظرتم
س ب ز و ش ا د ب ا ش ی
***** ف ع ل ا *****

شما چقدر عجیب هستید!

سارا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 http://adamaka.blogsky.com

ایستاده ام
تنها
پشت میله های خاطرات دیروز
این جا
انگشت هایم را می شمارم
یک
دو
سه......
ودست های تو در هم فرو رفته اند
تو
غزل را مشت مشت به حراج گذاشتی
که مهربا نی ات را ثابت کنی
ولی...
ولی نفهمیدی که من
آن سوی خیابان
انتظارت را می کشم
تو بی وقفه فریاد کشیدی...
ومن
دیگر آزارت نمی دهم
زین پس
قصه هایم را برای هیچ کس تعریف نمی کنم
مطمئن باش...
هنوز هم قافیه را به چشمان تو
می بازم
مطمئن باش!

..............

چیزی ندارم بگم

دنیای من شعره
حرفا یاد گرفتم اینجوری بزنم



ما با هر کی می شیم همین طوریه :(((می خواد حرفاشو با شعر بزنه :)))

تنها یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:04

سلام
براتون آرزوی موفقیت و شاد کامی دارم.
هم شما هم خواهرکوچولوی عزیزتون
موفق باشید

خیلی ممنون

احسان یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:48 http://narenjak.blogsky.com

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده درون کاسه ی آب

در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

بین منو تو فاصله غوغا می کنه ...

سارا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:32 http://adamaka.blogsky.com

سلام علی گلم

مرسی از کامنتت

نه بابا من اون شعرو همینطوری نوشتم عزیز

مرسی بابت اون شعرت هم خوشم اومد گلم

مایونز بخور گلم :))

محمد رضا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 18:49 http://www.teshneyebaran.blogfa.com

کیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- اهههههههههه خب الان میگفتی چی میشد؟؟؟؟
- فقط انگلیس و پتر کراوچ ;)
- فکر ادمای فضولی مث منم بکن و انقد مجهول ننویس ...ثواب داره بخدا!
- در مورد آفساید چیزی نمی دونم ولی در مورد اون ۷ نفر باید بگم که مسئولین فدراسیون و در رآس اونها حاج اقا دادکان فقط فکر جیب خودشونن و حتما در این کار خیر مادی وجود نداشته دیگه!!
- بزن قدش!!! : )
- آیتم پنج شنبه رو هم بهش اضافه کن! :)
- نگوووووووووووو.... یه جایزه ی توپ از طرف من طلبش!!!

کی کی ؟
- نوشد (با لهجه ی بامشادی بخوان)
- در حالت کلی هم در نظر بگیری تجربه ی ارزش مندیه
- من طرفدار فرانسه و انگلیس ام. >> روووونی
- یاد دیالوگ عزت الله انتظامی تو فیلم خانه ای روی آب افتادم :‌اینجا همه چیز هست جز احترام
- من فردا امتحان دارم و هنوز هیچ چی نخوندم. (۳۰ ساعت وقت دارم)
- چشم
- ببینیم و تعریف کنیم :))

جواب قبلی رو هم دادم.

شاه ترابی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:25 http://shahtorabi.blogfa.com

سلام دوباره
عذر می خوام اگر علامت تعجب باعث آزارتون شد.
استفاده از علامت تعجب یک عادت شده ....
در واقع منظورم از علامت مذکور این بود که احساس شگفتی توام با خوشحالی خودم رو نشون بدم .
متشکرم.

بزرگوارید آقای شاه ترابی.
من شوخی کردم از D: معلومه.
حتی اگر اتفاقی هم نبودخوشحال بودم که در برخورد اول اینقدر راحت و صمیمانه هستید و شوخی می کنید.

محمد معصومی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 17:24 http://www.donyaboo.blogfa.com

۱-در مورد این محمده که گفتی اگه همونی باشه که من فکر می کنم ژس خدا بهت رحم کنه.....
۲- در مورد وبلاگم... نه تعطیل نکردم. الان زمان امتحاناست. می خوام یه تغییری توش بدم ... به زودی... یه تغییر اساسی....

منتظریم ...

آشنای غریب چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:31 http://http://jonobegan.blogfa.com/

واقعن از وبلاگ ساده و زیبات لذت بردم
با اون شعرهایی که روح امید رو تولید می کنه
با یه مطلب جدید اپ شدم سر بزن خوشت میاد

مرسی

سارا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:18 http://adamaka.blogsky.com

´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´

کتی ...
الهه کتی رو خیلی دوست داره.

گیلاسی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:26

سلام ...
فوتبال جذابیتش به این نتیجه های غلط و غلوط ماست دیگه...بعدم کلیشه هاش وگرنه بازیشون که تعریفی نداره .
اون فیلم رو ندیدم....
خوش به حالت که امتحانت تموم شد ..برا من تموم بشه یه ماه وقت دارم برا کنکور روانشناسی بخونم...((:*
برا الهه خانوم هم کامنت گذاشتیم... (:*

موافقم

پس تو آفسایدید :))‌ خیلی فیلم قشنگیه

مرسی

مریم افضلی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 20:24 http://www.maryamafzali.persianblog.com

به منم سر بزنید خوشحال می شم

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد