زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

پستی برای خدا

 

خدایا! خدایا! ...

 

خدااااااااااااااااااااا

 

چرا ؟

 

(فیلم زیر مربوط به یک خانواده ی فلسطینی ست.) 

http://www.baztab.com/tmp/upload/media/42.wmv

...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:03 http://narenjak.blogsky.com

اصلا حال میکنم اولم

حالا من باب طنز میگم که این چی میگه ؟!؟
Posti یا Pasti برای خدا ...

آخه آدم اینقدر پست میشه که برای خدا - ولی نعمتش - هم پستی کنه ؟؟؟ نمک بخوره و نمکدون بشکنه !؟!

یا اینکه رفتی از این کتابهایی که چند تا دعا توش داره و روش نوشته { ارتباط با خدا } دیدی ... جوگیر شدی اومدی خدا رو تو مسنجر add کنی ؟!؟ ( نعوذ بالله) ... بعد هم اومدی برا خدا بلاگ میدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای بابا

اصلا تو اون فیلمی رو که لینکش رو تو این پست گذاشتم دیدی !؟

دختری که هیچ کس و جز تو نداره پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 17:09 http://banooyemah.blogsky.com


سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...
...آواره سر گردان...

مرسی

سارا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:59


انشایی درباره ی تو
می ترسم رفوزه شوم
آقا اجازه
دفترم را
جا گذاشته ام




بله ...

محمد رضا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 18:42

علیرضا شرمنده ... من روزی چند بار به بلاگت سر میزنم ولی یه مدتی وقت نشد!
من چون بستنی خیلی دوس دارم ترجیح می دم برای خدا شکلات بخرم و بستنی رو خودم بخورمک ;)

ما مخلصیم.
مطمئنا من بیشتر سر می زنم.
فوت مادر بزرگ رو تسلیت عرض می کنم. امیدوارم همه مون عاقبت بخیر شیم.
تا حالا بستنی با طعم خدا خوردی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد