زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

ما هم رفتنی شدیم !

سلام

 

بالاخره آخرین دایی من هم رفت قاطی مرغ ها شد. (امیدوارم آنفولانزای مرغی نگیره :)

از همین جا پیشاپیش این وصلت فرخنده رو به خودش و خانومش تبریک می گم.

شنبه قرار عقد کنه. من و پدر و مادر و الهه (خواهر کوچیکم) قراره بریم مشهد تا تو مراسم عقد و جشن نامزدیش شرکت کنیم. فردا عصر با قطار می ریم و دوشنبه صبح با هواپیما بر می گردیم.(فکر نکنید ما مشهدی هستیم ها. دایی ام اونجا دانشجو بوده و بعد از تموم شدن درسش استاد دانشگاه شد و تو مشهد موندگار شد. خانومش هم تا اونجا که می دونم مشهدی نیست.)

 

اولین بار بود که بلیط هواپیما رو اینترنتی خریدم. 120 تومن پول دادیم و در ازای اون 4 تا شماره به ما داده شد. قرار با همون 4 تا شماره و شناسنامه سوار هواپیما بشیم!!!

 

امام رضا امسال هم ما رو تو بهار طلبید. برای همه ی شما (دوستان وبلاگی ام) دعا می کنم. اگر پیامی دارید بگید تا برسونم.

 

شمیم خان گفت: "نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد" از نظر من بی احترامیه. من هم تایید نظرات رو ور داشتم.

 

امروز تولد احمد خان بزرگ بود. متاسفانه انقدر سرم شلوغ بود که وقت نشد براش تولد بگیرم. از بقیه دوستان هم که بخاری بلند نمی شه :(

 

عزیزم جشن میلادت مبارک

منو اون سوی جشن دل نذاری

عزیزم جشن میلادت مبارک

منو اون سوی جشن دل نذاری

 

نمی دونم چه سری تو کارهای سیاوش هست که عادت کردم تو قطار که می رم آهنگ های سیاوش قمیشی گوش کنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 http://adamaka.blogsky.com


علی مهربون من که همیشه یاد من هستی و وبلاگ آدمکها رو فراموش نمی کنی مرسی عزیز
و اینکه همیشه کامنت هات برام جالبه و اشاره کردن مو به مو به نوشته هام...راستش خوب فهمیدی ،نوشتی خستگی عجیبی تو نوشته هامه....آره درسته آخه خودمم خیلی خستم .روحم نه جسمم.
وقتی نقاب محور یک رنگ بودن است،معیار مهرورزیمان سنگ بودن است،دیگر چه جای دلخوشی و عشق بازی ست اصلا کدام احمق از این عشق رازی ست،این عشق نیست فاجعۀ قرن آهن است من بودنی که عاقبتش نیست بودن است.

تقدیم به تو

سارا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 http://adamaka.blogsky.com

___ ( @ @ )
ooO__(_)__Ooo________
___|___|___|___|___|__
_|___|___|___|___|___|
|____| ___|____|____|

_|____|___| ___|______|
___|___|___|___|___|__
_|___|___|___|___|___|
___|___|_

[ بدون نام ] جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:32

سلام علی عزیز
اول اینکه ازدواج دایی تون رو بی نهایت تبریک میگم ما رو که دعوت نکردین .انشاء الله عروسی خودتون.
براتون میل فرستادم یا نخوندید یا با ادرس اشتباه فرستادم اگه اینطوره لطف کنید ادرستون رو دوباره بفرستید.
خوش به حالتون حتما خیلی خوبید که امام رضا دعوتتون کرده برای منم خیلی دعا کنید خیلی.
در ضمن حدستون درست بود
خودم.
تایید نشه بهتره.

سلام

چشم عروسی خودم دعوتتون می کنم =)))))))))))))))))))))))))

چشم

من غرق گناهم تو عذر گناهی
روز و شبم را تو چو مهری و چو ماهی

محمد حسین پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:41 http://newave.myblog.ir

سلام
به سلامتی عقد کننون شما کی هست؟ تیتر این پستت میگه باید همین نزدیکی ها باشه!

نه بابا منظور اینه که ما هم به مسافرت رفتنی شدیم :)

شیما یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 20:40

سلام
بلیط آنلاین از کجا خریدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد