زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

ای همه ی وجود من

سلام

 

ای همه ی وجود من، نبود تو نبود من
ای همه ی وجود من، نبود تو نبود من

 

- نوع زندگی ها عوض شده ها. یه ذره به این فکر کنید.

- کلک زدن و دروغ گفتن و خیانت کردن زیاد شده و مهر و محبت واقعی کم شده.

 

ای کوه پر غرور من، سنگ صبور تو منم
ای لحظه ساز عاشقی، عاشق با تو بودنم

 

- من دلم تنگ شده، دلم برای کسی که هنوز پیداش نکردم تنگ شده.

- هر وقت که می رم سینما یا خیابون یا دانشگاه یا ... ، می بینم که تو کل جمع، من تنها ام؛ اون وقت یاد تو می افتم. با خودم می گم: ...

 

خانه خراب تو شدم، به سوی من روانه شو
سجده به عشقت می زنم، منجی جاودانه شو

 

- دوستان خوبی دارم. وقتی با هم هستیم یه دنیا خوش می گذره، گرچه بقیه اوقات اصلا به فکر هم نیستیم، خیلی تو دل هم جا نداریم، ولی خوب همین یه ذره هم بهتر از هیچ چیه. (یاد ترانه ی "شب تار" محمد اصفهانی افتادم.)

- خیلی دوست دارم زود کارهایی رو که برای عید نگه داشته بودم انجام بدم و 2-3 روزی بشینم فقط فیلم ببینم. البته اکثر کارهایی که دوست دارم ببینم رو ندارم :( دوست دارم "طعم گیلاس" عباس کیارستمی، "بادکنک سفید"، "طلای سرخ" و "دایره" جعفر پناهی، "آبادان" مانی حقیقی، "شهر زیبا" اصغر فرهادی و ... رو ببینم.)  

  

روشن ترین ستاره ام، می خواهمت، می خواهمت
تو ماندگاری در دلم، می دانمت، می دانمت

 

- دلم می خواست اولین پست سال رو متفاوت بنویسم، ولی نتونستم.

- امیدوارم سال خوبی داشته باشید، سالی ماندگار و دوست داشتنی.

 

ای همه ی وجود من، نبود تو نبود من
ای همه ی وجود من، نبود تو نبود من

نظرات 14 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 http://adamaka.blogsky.com

علی عزیز و همرا همیشگی من سلام

نوشته هات خوبه به خصوص دیالوگ هایی که از فیلمها می زاری............موفق باشی دوست من


راستی سال نو مبارک

سلام

تشکر از لطفت.

متن این پست رو خودم نوشتم و شعرهایی که لای اونه از ترانه ی «ماندگار» آلبوم پاپ کورن شادمهر عقیلی که متاسفانه شاعرش رو هر چی گشتم پیدا نکردم:(

شمیلا پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 http://khalvatgah-yek-ashegh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خوشحال شدم سر زدید
ممنون از نظرتون
موفق باشید

تنها جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 http://scentofloneliness.blogsky.com

سلام علی آقا
سال نو مبارک.وممنون که سر زدی.
همونی که خودت انتخاب کردی تا بهانه ای بشه واسه حرف زدن اینه که زندگی جاریست پس برات آرزو میکنم زندگی زنده-
پر انگیزه-پر از امید و دلخوشیها داشته باشی.
بازم ممنون.
شب خوش.

سلام

جالبه. شما اولین نفری هستید که در مورد اسم بلاگ صحبت کردید. (در این مورد یه چیزایی تو وبلاگنون نوشتم.)

نسیم وصل به افسردگان چه خواهد کرد؟
بهار تازه به برگ خزان چه خواهد کرد؟

خیلی ممنون

تنها جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:57 http://scentofloneliness.blogsky.com

سلام
باید بگم منظور منو متوجه نشدید
چون انتظار هم بخش جدا نشدنی زندگی ماست. ما همیشه میتونیم منتظر روز های شیرین و بی رنج و غم باشیم و مسیر متداول زندگی رو هم طی کنیم.
امیدوارم منظورتونو گرفته و منظورم رو خوب رسونده باشم.
شاد باشید.
بازم ممنون که سر زدید.

هر دو مون داریم یه حرف رو می زنیم ولی از ۲ منظر متفاوت.

مرسی

مونا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:20

سلام..شعر زیباییه...فکر میکنم اسم شاعر شیدا شفیعی باشه(اگر اشتباه نکرده باشم)

سلام

شما مگر اشتباه هم می کنید؟! :))

... منتظر پست سال نوتان هستم.

مرسی

امیر جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 20:14 http://www.perspolisiha.blogsky.com

علی اقا جایزه چی میخواید بگید من میدم ممنون از بازدیدت بازم سر بزن

سلام

تشکر از محبتت

من جایزه هیچ چی نمی خوام (همیشه این جور مواقع اینو می گم ببینم طرف چه جوری هاست ؟ اگه عین تو لوطی باشه که با هم حال می کنیم و اگه نباشه خوب باز هم با هم حال می کنیم ! - خیلی جدی نگیر خورم هم نفهمیدم چی گفتم !)

[ بدون نام ] دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 http://scentofloneliness.blogsky.com

علی آقا سلام
فکر کنم این سومین باریه که براتون نظر میذارم امیدوارم ازم خسته نشده باشید.
اولا ممنون که سر زدی .
دوما اسم وبلاگا نشون دهنده ی محتوای اوناست وخیلی مسائل دیگه.
سوما با وجود اینکه منظورتونو از گرگایی که صحبت کردید متوجه نگرفتم ولی پاسخ نظرتونو تو همون پست گذاشتم.
در ضمن دور و بر هیچکی هیچ گرگی نمیتونه پرسه بزنه اگه خودش نخوادو نذاره.
مرسی.

سلام

اولا که این نشانه محبت شماست (۳ تا نظر رو می گم)

ولی راستش از دیروز تصمیم گرفتم یه مدت ننویسم (حداقل تا ۱۳ به در) احساس کردم دارم تکراری می شم و دارم در جا می زنم احساس می کنم داره سبکم خراب می شه ...

از جواب تون معلومه که خوب منظور منو از گرگ فهمیدید.

خوب اشتباه تون همین جاست گرگ از اول نمی یاد بگه که من گرگم :) تا شما بگی برو اون اول لباس فرشته ها رو تنش می کنه ...

از چی بگم وقتی دلم از دل تو دور می‌مونه
وقتی که قلب پاک تو هیچی ازم نمی‌دونه
(از ترانه ی بی تو آلبوم پاپ کرن شادمهر)

محمد حسین دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 22:24 http://newave.blogsky.com

سلام
سال نوت مبارک
حست در مورد کسی که هنوز پیداش نکردی رو درک می کنم.
امیدوارم هر چه زودتر پیداش کنی
البته خودتم باید حرکت کنی...
از تو حرکت ...

سلام

بالاخره من و شناختی یا نه ؟

یه حالی داشتم که نگو یه حالی داشتم که نپرس
یه تیکه از روحمو من جایی گذاشتم که نپرس
یه جایی که می گردم و دوباره پیداش می کنم
حتی اگه کویر باشه بهشت دنیاش می کنم

گیلاسی سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 http://www.cherrylady.blogsky.com

سلام...
تو همونجا جوابتو دادم.... اینجا نمیگم(:*
ولی راس میگی ادم دوست زیاد داره ولی تا ازشون دور میشه می بینه کسی که برات بمونه نیس....
باز شکر خدا من دیگه احتیاجی به دوست جون جونی ندارم..چون بهترین دوست رو دارم....
خوشحال شدم از اشنایتون....من روزانه اپ می کنم....
فقط خواستم امار بدم...
فعلا

مرسی که این قدر با محبت پاسخ دادید.

دل تنگ - فریدون مشیری (دقیق یادم نیست)

سر خود را مزن اینگـونـه به سنگ
دل دیـوانـه ی تنـها دل تنگ
منشیـن در پس ایـن بهت گـران
مدران جامه ی جان را مدران
مکن ای خسته در این بغض درنگ
دل دیـوانـه ی تنـها دل تنگ

پیش این سنگدلان قدر دل و سنگ یکی است
قیل و قال زغن و بانگ شباهنگ یکی است
دیدی آن را که تو خواندی به جهان یار ترین
چه دل آزار ترین شد چه دل آزار ترین ؟
نه همین سردی و بیگانگی از حد گذراند
نه همین در غمت اینگونه نشاند
بـا تـو چـون دشمـن دارد سـر جنـگ
دل دیـوانـه ی تـنــها دل تنـگ

نـالـه از درد مکن
آتشی را کـه در آن زیسته ای سـرد مکن
با غمش باز بمان
سرخ رو باش از این عشق و سر افراز بمان
راه عشق است که همواره شود از خون رنگ
دل دیوانه ی تنها دل تنگ . . .

سعید سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 16:23 http://yohahahaha.blogsky.com

آره .... خودش به زندگی اش پایان داد ............

متاسفم

palina چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:50 http://berke.blogsky.com

به نخ می کشم یک در میان
یک شکوفه نارنج
یک لبخند
وبرگردنت می آویزم
بهار است


لطف کردی که سرزدی
خدایا مرآن ده که آن به .

سلام

شعری که نوشتید بسیار زیبا ست.
اجازه بدهید من هم همین کار را بکنم :

به نخ می کشم یک در میان
یک شکوفه نارنج
یک لبخند
وبرگردنت می آویزم
بهار است

مرسی

کاوه چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 17:59 http://Daeezadeh.Blogsky.com

سلام دوست من!
ممنون از این که به پیش من آمدی .
همچنین از شعر زیبایی که معرفی کردی سپاسگذارم!
وبلاگ من (خودتان) ؛ به روز شده؛ خوشحال می شم اگر باز هم بیایی!
سال خوبی داشته باشی...

خیلی ممنون از لطفت.

محمد حسین چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 22:14 http://newave.myblog.ir

سلام
بله که شناختمت تابلو!!!
راستی اسباب کشی کردیم...

سلام

ببین منو بلاگ اسکای که با صفا تره

در ضمن من ناشی بازی در آوردم خواهشا اوون سوتی که دادم و خودم و تابلو کردم و پاک کن.

مرسی

صدف شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 22:58 http://aroosedaryaha.blogfa.com

سلام عزیز
ماهی قرمزت چقدر خوشگله. سال خوبی رو برای تو و همه ی اونایی که دوسشون دارم ارزو میکنم. به من هم سری بزنید خوشحال میشم

سلام

قابل نداره دیره ولی اگه می خواهید یه دونه از این ماهی ها رو هدیه بدم به شما :)

چشم سر می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد