زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

یه رازی هست میون ما، بین من و تو و خدا

سلام

 

1. سلام به دلتنگی های من، سلام به حرفهایی که هیچ وقت گفته نخواهد شد، سلام به آرزوهایی که هیچ وقت برآورده نخواهد شد...

 

2. امروز حال هیچ کس و ندارم حتی حال تو رو. خیلی وقته ندیدمت دلم برات تنگ شده، کجایی؟

 

3. کاش سیگاری بودم، اونقدر سیگار می کشیدم تا اعصابم آروم تر شه و حالم جا بیاد.

 

4. (اینجاش رو خیلی دوست دارم:)

قصه قصه از تو می گم       تو که شاه پریونی

می تونی مثل یه رویا        منو تا عشق برسونی

... ساده مثل کف دستم

 

5. دلم تنگ شده برای روزهای خوش سال های قبل تر، انگار آدم هر چی بزرگتر می شه دنیا تیره تر می شه و زندگی سخت تر.

 

6. من دارم زنده بودن رو تحمل می کنم.

 

7. ارتباط حداقلی؛ همه غریبه اند، فقط خودتی.

 

(بسه؛ حال ندارم بیشتر از 7 تا بنویسم.)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد