زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

همه غلطی می چرخند، الّا یکی

سلام

 

 

همه غلطی می چرخند، الّا یکی: همان فلشی که در جهت مخالف دیگران است – حسین – و تنها اوست که به دعوت شهادت، طواف را ترک می کند.

 

طرح پیشنهادی برادر شهید برای روی جلد

کتاب حج – دکتر علی شریعتی

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 15:53 http://adamaka.blogsky.com

علیرضا جان سلام
اومدم بگم با تبادل لینک موافقم ..مرسی
و مرسی که به وب خودت سر می زنی.

چشم.
و بالاخره من هم اولین لینک ام رو تو بلاگم گذاشتم. گرچه خودم خیلی اهل تبادل لینک و این بساط ها نیستم ولی حالا که شما امر می فرمایید من اطاعت می کنم.
من تا بلاگی رو دوست نداشته باشم نمی خونم.

شکوفه پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 23:10 http://www.haramedelam.blogsky.com/

سلام ..

خیلی جالبه ..

با آرزوی قبولی عزاداری شما ...

در پناه حق

خیلی ممنون

علی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 00:10 http://alirezasaeghi.blogfa.com

گذری به وبلاگ شما برخورد کردم خیلی خوب بود
دوست داشتی به من هم یه سر بزن
خوشحال می شوم اگه از وبلاگ من خوشت اومد به دوستانت معرفیش کنی
پس با دقت بخوان

چشم استاد علی صادقی

قاصدک سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:43

سلام برخورد به این وب را به فال نیک می گیرم چون تازه ۴ روزه که دارم کتاب حج دکتر شریعتی را می خوانم و خیلی سوال دلرم آیا شما می توانید در یافتن جواب به من کمک کنید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد