زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

علی اکبر گل باغ زهرا ...

سلام

عرض تسلیت دارم و التماس دعا.

 

این مطلب رو از وبلاگ قبلی که سال قبل داشتم نقل می کنم:

 

"آقا امروز داشتم یکی از سی دی های آقای هلالی رو می دیدم. و اما آنچه دیدم:

یه سری آدم که بالا پایین می پرن و با مداحی (البته به هر چی شبیه جز مداحی) سینه می زنن. البته مداح هم صداش رو کلفت کرده و گلوش رو جر می ده و روی نت هایی که از ترانه سازان دزدیده یه چیزهایی از کربلا میگه و تمام آهنگ ها هم حوسین حوسین جز رکن اصلیه و اول سی دی هم نوشته که به دلیل فقر فرهنگی موجود در جامعه تکثیر این سی دی بلا مانع است.

 

http://www.sharemation.com/gerye/Helali.wma

 

آقا همه چی لیاقت می خواد و عزاداری هم سعادت می خواد."

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:13

اینا چیه گوش میدید.

من که خودم با این چیزها مخالفم و در متن پست ام هم تقبیحشون کردم.

سارا چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 22:41 http://adamaka.blogsky.com


دوستانم آدمکها،آدمکهایم گِلی
دشمنانم گرگها کفتارها خونخوارها
سلام
مرسی که قابل می دونی و به وب خودت سر می زنی،در مورد ظرفت هم باید بگم؛شاید به باقی ظرفهات بیشتر توجه میکنی ولی اونم پر میشه صبر داشته باش
عکس بالای وب من هم تازه اینجوری شده نمی دونم چرا؟
.......................
در مورد وب شما...نمی دونم برای تاتر فجر رفتید یا نه؟ چون تو کل استان خوزستان تاتر خرمشهر به جشنواره راه یافت..
فقط اینو می دونم عجیب عشق فیلمی تو هم مثل من عاشق بازیگری هستی؟؟؟

تشکر از لطفت
با خوندن شعر بالا یاد آدمکهای گلادیاتور (راسل کرو) توی فیلم گلادیاتور افتادم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد