زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

من سلیقه ام از وضع جیبم بهتره

سلام

 

همین الان "بوی کافور، عطر یاس" بهمن فرمان آرا رو دیدم. یه سوال تکراری دوباره برام به نوعی دیگر مطرح شد.

 

مرگ چیه ؟ اصلا زندگی (همین که من تو اسم بلاگ ام گفتم جاریه) چیه ؟

 

فکر کنم همین برای امروز بس باشه. (بمونه در مورد "تقاطع" و "کارگران مشغول کارند" که امروز دیدم، بعدا می نویسم. +  این روزها زندگی من شده فیلم دیدن یکی بیاد منو جمع کنه.) 

 

قسمتی از دیالوگ های فیلم :

 

- وقتی مادرم آلزایمر گرفت و دیگه منو نمی شناخت، قسمت دیگه ای از وجود من مرد.

- در واقع هراس من از مرگ نیست، هراس من از بیهوده زیستن است.

- تنها اومدیم تنها می ریم.

- در این مُلک بی خبری، بد خبری ست.

- تا عدالتی نباشد هیچ چیز نهایی نیست.

- تاریخ ساخته ی اشتباهات و قهرمانی های لحظات بی اهمیت است.

- ما دنیا رو کرایه نکردیم، وقتش برسه می ریم.

- من سلیقه ام از وضع جیبم بهتره.

- اگه هوسه یه دفعه بسه.

- تو غذای روح ما کافور ریختن و همه چیز رنگ و بوی خودش رو از دست داده.

 

... عطر یاس
نظرات 1 + ارسال نظر
سارا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 00:54 http://adamaka.blogsky.com

سلیقه مهمتره...سلام

من این فیلمو ندیدم ولی حتما می بینم
سارا هستم خوشحال میشم سر بزنی

رفتی و آدمکا رو جا گذاشتی ... D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد