زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

دل از دریا بریدن کار ما نیست

 

سلام

 

پاهام داره یخ می کنه. (از این یه مورد خیلی بدم میاد)

 

بعضی از آلبوم ها رو آدم هر وقت گوش می ده حال می کنه انگار همیشه تازه و نو هستن، شاید هر خواننده تو کل کارهاش فقط یکبار بتونه همچنین کاری ارائه بده و شاید هر سال کلا ۱ آلبوم به بازار بیاد که این طوری باشه ...

 

چکاوک

 

کجای این جنگل شب        پنهون می شی خورشیدکم
پشت کدوم سد سکوت
     پر می کشی چکاوکم

چرا به من شک می کنی
  من که منم برای تو
لبریزم از عشق تو و
          سرشارم از هوای تو

دست کدوم غزل بدم
         نبض دل عاشقمو
پشت کدوم بهانه باز
         پنهون کنم هق هقمو

گریه نمی کنم نرو             آه نمی کشم بشین
حرف نمی زنم بمون
         بغض نمی کنم ببین

سفر نکن خورشیدکم
       ترک نکن منو نرو
نبودنت مرگه منه
            راهییه این سفر نشو
نزار که عشق من وتو
        اینجا به اخر برسه
بری تو و مرگ منم
                        رفتن تو سر برسه

گریه نمی کنم نرو             آه نمی کشم بشین
حرف نمی زنم بمون         بغض نمی کنم ببین

نوازشم کن و ببین
            عشق می ریزه از صدام
صدام کن و ببین که باز
      غنچه می دن ترانه هام
اگر چه من به چشم تو
      کمم قدیمی ام گمم
آتشفشان عشقمو
          دریای پر تلاطمم

گریه نمی کنم نرو             آه نمی کشم بشین
حرف نمی زنم بمون
         بغض نمی کنم ببین

 

چکاوک - شعر از ایرج جنّتی عطائی - از آلبوم راه منِ داریوش

 

نظرات 1 + ارسال نظر
jahan جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 00:32

ey kash esme sha-eri ke sheri be in zibaii ro gofte mineveshtin. ta dar saye ye esme darioush baghi namune

Done

Thanks

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد