زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

کله پاچه

 

یکی از صحنه هایی که تو زندگی خیلی دوست دارم اون وقتی که می رم پایین چایی بخورم. چایی می ریزم میام می شینم تو هال روی مبل 3 نفره که جلوش یه میزه، چایی رو میزارم رو میز، کنارش هم قندون و نم نم چایی داغ می خورم. اون لحظه رو که می شینم رو مبل خیلی دوست دارم ...

این هفته خیلی بد بود. نه درس خوندم، نه کاری کردم. آخرش هم شد این امتحان آخر هفته که آب بود، ولی 0.5 استاد کردم. خدا رحم کنه، پایان ترم ها تو راهن و من هم بی سواد.

 

دلم برای کله پاچه ی صبح جمعه تنگ شده!

فردا (جمعه صبح) باید برم دانشگاه برای تحویل پروژه …

 

آقای رضا صادقی خیلی نازه، واقعا خواننده ی خوبیه. من حال می کنم با آهنگهاش.

بی تو نوایی ندارم                        سوز صدایی ندارم

بیا تا تو لحظه ی بغض       سر روی شونه ات بذارم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:31 http://banooyemah.blogsky.com

سلام
مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم

موفق باشی

یه صدای آشنا تو گوش من
می گه آیینه رو بشکن و برو
می گه تا کی می خوای عاشق بمونی
به کسی که بسته پرهای تو رو
راه بیفت غربتو پشت سر بزار
کوله بار غصه ها رو بر ندار ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد