زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

کاش رفتگر های شهر پاییز ها کار نمی کردن ...

سلام

خدایی این احمد خانِ بزرگ که گفتم خیلی نازه. خودش به تنهایی یه دیوان شعره. یکی از چیزهایی که شنبه برام خوند این بود:

"جنبش نفس است و عشقش خواندنی"

الان این موضوع واقعا صادقه و تمام عشق هایی که می بینیم "جنبش نفس" است ...

 

این هم شعر کاملش:

 

عشق بازان جملگی دیوانه اند                       عشق ها بازیچه اند

عشق چیست؟       عاشق کجاست؟          معشوق کیست؟

جنبش نفس است و عشقش خواندنی

او که می سوزد ز عشق دیدن امروز ما

او که می سوزد در عشق عالم سوز ما

گر بیابد بهتری                                        گر ببیند دلربای مستری

عشق عالم سوز خاموش می شود

چهره ی ما هم فراموش می شود

 

(البته نمی دونم شاعرش کیه)

 

این روزها برای من آرامش قبل از طوفان است، دارم حسابی خوش می گذرونم . البته کارهای روزمره ام زیاده و همین باعث می شه خیلی هم خوش نگذره.

 

امروز در عرض 40 دقیقه به صورت الکترونیکی تو کنکور ارشد (المپیاد) ثبت نام کردم . (این 40 دقیقه شامل همه چیز می شه، حتی اسکن کردن عکس ام) این در صورتی که یکی از دوستان شنبه فقط برای پست کردن فرم آماده اش 2 ساعت تو صف وایستاده بود. واقعا الان استفاده از سیستم خرید الکترونیکی بانک سامان تو ایران جواب می ده، به 2 دلیل: 1. همه گیر نشده. 2. هنوز سیستم های غیر الکترونیکی تو ایران خیلی پیاده است. جالب بدونید که تو اون بهبوهه ی خرید بلیط قطار دم عید در عرض 40 دقیقه، ساعت 11 شب با خانواده تمام قطارها رو دیدیم و با در نظر گرفتن کلی آیتم  برای مشهد بلیط خریدیم. 

 

امروز چه برگ ریزونی بود. دلم نمی یاد از روی برگهایی که ریختن زمین رد شم، فقط می خام بشینم و نگاهشون کنم. کاش رفتگر های شهر پاییز ها کار نمی کردن ...

چه دود غلیظی تهران رو گرفته. دیگه برج های شمال شهر به سختی دیده می شن و اثری از کوه ها نیست.

 

به پای چوبی من تبر زده نگاه تو

من نمی تونم برم، اما تو هی می گی برو

آخه من کجا برم؟ هر جا برم بازم تویی

پیش پای لنگ من، یکه و تنها می دویی

 

یکی از این "تو" هایی که بالا گفتم هم برای من لازمه  ...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
غربت نشین دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:28

سلام دوست خوبم .
ازت دعوت میکنم که به انجمن های ما یه سر بزنی و اگه قابل دونستی عضو بشی تا نبوتیم در کنار شما دوستای خوب از اطلاعات و مقالات هم استفاده کنیم و اوقات و زمان خوب و خوشی رو سپری کنیم . حتما بیا . منتظرم . لینک ما http://www.hamghabileh.com . مرسی دوست عزیز

تشکر از لطفت.
شما سایت خوبی دارید ولی من همین وبلاگ خودم رو هم به زور می گردونم. البته برای دل خودم می نویسم. راستی تو هم تو سایتت برای دل خودت کار می کنی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد