زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

زندگی جاری ست ...

دست تو فانوس شبه، جادوئی از آغوش ماه از واژه ها طرحی بکش، با هر اشاره هر نگاه

پستی برای دو نفر

 

سلام

 

هشت سال پیش، روز 23 شهریور، خدا از آسمون یه ستاره برای من فرستاد.

اون روز با شکوه ترین روز عمر من بود.

الهه، تولدت مبارک.

 

علاوه بر اجرای فوق العاده ی این کار شعرش محشره ِ، حکایت من و توست ... حتی اسمش هم دقیقا وصف حاله من و تو ست. (ترجمه اش رو بلدم و دو - سه نمونه هم این ور اون ور دیدم ترجمه کردن (البته فوق العاده ضعیف ترجمه شده بود) ، ولی لطفش به خوندن اصلشه.)

 

 ADIN NE SENİN

Gözlerine teslim oldum
Söze ne hacet
Aklımı seninle bozdum
Yenildim farzet


Sen ruhumun ikizi
Sen gönlümün tek eşi
Sensiz karanlıktayım
İkiye böl güneşi

Kim sana bu kadar güzel ol dedi
Bu aşkin günahi vebali senin
Gözlerim olayın farkına vardı
Sen ne tatlı şeysin adın ne senin

 

Söz: Hakkı Yalçın

Müzik: Emrah

Düzelenme: Caner Tepecik

 

نظرات 13 + ارسال نظر
هیلا جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:26

iyi ki dogdun elahe

مرسی

[ بدون نام ] جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:17

سلام من اول تولد الهه جون رو تبریک می گم بعد شعر رو می خونم.
بر می گردم:))

بزرگوارید.

... شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:23

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...
in kafinete fontesh beham rikhtas...

بله ...

... شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:28

ایول...خواستن توانستنه...

خب الان من تبریک بگم کادو ندم که فایده نداره...

تازه هدیه بدم شیرینی نخورم هم دوس ندارم...

:)

خوب من الان چی کار کنم ؟

سارا سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 http://adamaka.blogsky.com

سلام علی جونم
منم تبریک می گم
ایشالا که داغشو نبینی.
در مورد کامنتت عزیز...

منظورم از سنگ،مجسمه بوده و فواره شدن خوب یعنی مثل آب....
در مورد اعتکاف هم یه چیزی می گم یه چیزی می شنوی
ولی خیلی بهم سخت گذشت خیلی بد بود

اسم دوستم مُنا هست.
البته آدم خودش می فهمه تبریک گفتن کسی و نگفتنش هر دو چه معنی رو میده یعنی تو چشمای طرف می شه خوند همه چیرو.............
در مورد شعرم خودم احساس میکنم همش اتفاقه و تعجب میکنم!!!
به هر حال مرسی عزیز
کامنت خوبی بود

سلام
مرسی دعای خیرت خیلی قشنگ بود.

این خیلی خوبه که ارزش قائل می شی و جواب می دی ولی جای توضیحات و نکات شما در مورد کامنت من همون جا زیره کامنت ام نه اینجا. :)

تشکر.

سارا چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 http://adamaka.blogsky.com

سلام عزیزم
برای پاسخ به کامنت ها کمی سخته و وقت می گیره
و ممکنه هر کسی نتونه پاسخش رو بخونه
به هر حال همه مثل تو که حرفه ای نیستن

:)

گیلاسی پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 00:49

اقا شما که منت گذاشتی و یه کلمه برام نوشتی ولی این وبلاگم بی انصافی کرد همونو خورد... کامنت اول رو ببین متوجه میشی...
ممنونم.

:)

تا بوده همین بوده ...

مونا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:19

سلام.... تولدش مبارک!!!!!!! ببخشید که دیر سر زدم! :) چرا ترجمه ش رو ننوشتید! گرچه من یه چیزهای کمی میفهمم :)
ا ویت!

خیلی ممنون

اگه ترجمه می نوشتم هیچ کی اصلش رو نمی خوند :)

هیلا پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:23

بالاخره این اهنگ امراه را شنیدم.به نظر من امراه توی اهنگهای ارام بیشتر موفقه.بعد از نوشته های شما من دوباره با سیاوش قمیشی اشتی کردم.گویا فراموشش کرده بودم.راستی حالا که اهنگهای ترکی گوش میدهید.سزن اکسو را توصیه میکنم.مخصوصا اهنگ استانبول استانبول را.موفق باشید

مرسی. تبریک می گم. (راستی من خودم با نوشتن اون مطلب کلی از دلتنگی ام کاسته شد.)
چشم. (تو آهنگ هایی که الان رو کامپیوترمه نبود. باید آرشیو هام رو بگردم.)

مونا پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:04

:) باز خوبه که مطمئنید الان همه اصلش رو خوندن P:

سلام

تسلیم چشم هایش شدم
چه نیازی به گفتنه
عقل رو به خاطر تو از دست دادم
فرض کن باختم

تو همزاد روح منی
تنها تو در قلبم هستی
بی تو در ظلمات هستم
مثل اینکه خورشید را دو نیمه کنی

چه کسی به تو گفت اینقدر زیبا شو
گناه این عشق به گردن توست
چشمم متوجه زیبایی ات هست
تو چقدر شیرین هستی، اسمت چیه ؟

ترجمه ی ترانه ای که تو متن پست هست.
(یه جاهاییش به نظر خودم یه جور دیگه باید ترجمه می کردم اما ۲-۳ جای معتبر که دیدم اینطوری ترجمه شده بود.)
به هر حال من به هیچ عنوان ترجمه کردنم قوی نبوده و نیست. اگر ضیعیف ترجمه شده ببخشید.

مریم سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 23:10 http://www.maryamafzali.persianblog.com

سلام منم به روزم

به سلامتی

احمد چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 http://www.bisaman.blogfa.com

.
.
.
چه کسی به تو گفت اینقدر زیبا شو
گناه این عشق به گردن توست
چشمم متوجه زیبایی ات هست
...
... خیلی قشنگه ...!؟
حتما باید این آهنگ رو گوش کنم ...ممنونم و موفق باشید

فردا میارم خدمتتون.

احسان چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 16:58 http://sheyda.ir

۳ بار تا حالا این پست رو خوندم ... در زمانهای متفاوت
هر بار یه مشکل پیش اومد که نشد کمنت بذارم!

الان فقط اومدم که بگم دوست دارم!

چی رو دوست داری ؟
=))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد